Kiedy tak właściwie mamy jakiś pomysł na biznes i pragniemy się zareklamować, bardzo w wielu przypadkach zdarza się, że niestety reklama, bez względu na to czy jest to reklama internetowa czy także reklama telewizyjne czy też prasowa, po prostu nie przynosi spodziewanego efektu, a czasami nie daje go w ogóle. W jaki sposób to możliwe? Wszystko tkwi w doborze reklamy i w tym co adekwatnie znajduje się na takiej reklamie. Załóżmy, iż prowadzimy aktywność budowlaną i mamy firmę niewielką, jaka zatrudnia tylko parę osób. Jaka odmiana reklamy w tym wypadku byłaby najlepsza? Rzecz jasna nie ma metody sprawdzonej w stu procentach, ale pewne jest jedno – nie ma tu najmniejszego sensu reklama telewizyjna lub radiowa, bowiem to nadmiernie gigantyczne koszty – sprawdź, co oferuje Trzy dni w Heijing i Chuxiong. Nie do końca ma również sens reklama Internetowa ogólnopolska, albowiem z reguły działamy w konkretnym regionie. Ma w takim razie sens reklama regionalna w Internecie a w następstwie tego reklamowanie się na forach miasta lub stronach miasta umożliwiających taką reklamę, reklama w prawie oraz ulotki i wszelkiego rodzaju billboardy w mieście. Im znacznie więcej ludzi zobaczy taką reklamę tym pokaźniejsza szansa na sukces.

źródło: Poweekendowe newsy